Hirdetők
Az Affiliate.hu rendszerében szabadon regisztrálhat, lehet akár cégtulajdonos vagy magánszemély. A kampánycéljaihoz igazítva kiválaszthatja, hogy látogatók, regisztráltak vagy konkrét értékesítés után szeretne jutalékot, díjazást adni a médiatulajdonosoknak. Csatlakozzon a rendszerünkhöz és építsen fel több száz weboldalból álló hirdetési csatornát.
Ahhoz, hogy kampányai elérhetőek legyenek a médiatulajdonosok számára, regisztrálnia kell
rendszerünkbe. Ez mindössze néhány percet vesz igénybe. Regisztrációját ügyfélszolgálatunk
24 órán belül ellenőrzi és létrehozzuk az Ön felhasználói fiókját.
Sikeres regisztráció után, elindíthatja első kampányát, feltöltheti a kreatívjait és
szöveges hirdetéseit, meghatározhatja a jutalék típusát.
Az Affiliate.hu rendszerében Ön azért fizet, ami Önnek értékes: választhat, hogy
átkattintásonként, regisztrált felhasználónként, vagy eladásonként kíván jutalékot
fizetni a hirdetéseit megjelenítő médiafelületek tulajdonosainak. Az átutalások
automatikusan történnek, így Önnek ahhoz, hogy kampányai fussanak, először fel kell
töltenie egyenlegét.
Hasznos Tippek
-
Kreatívok
A kampányhoz tartozó kreatívok lehetnek a klasszikus kép- és flashbannerek, szöveges hirdetések, dinamikus xml megoldások, linkek és eDM-ek egyaránt. Érdemes minél több típust alkalmazni.
-
Technikai információk:
Regisztráció vagy értékesítés alapú kampányok esetén weboldalán mérőkódokat kell
elhelyeznie, amennyiben szükséges, konzultáljon informatikusával vagy forduljon
hozzánk bizalommal!
-
Statisztikák, dashboard
A rendszer statisztikákkal, összefoglalókkal és levelekkel segíti Önt a hatékonyság növelésében.
-
Jutalékválasztás
A rendszerben Ön határozza meg, hogy egy-egy eseményért mennyi pénzt szeretne fizetni. Érdemes olyan jutalékot megadni, mellyel kampánya vonzóvá válik akár több száz médiatulajdonosnak is.
-
Tanácsadók
Bármilyen kérdése van, forduljon hozzánk bizalommal! Tanácsadóink az
Ön igényeihez igazodva 24 órán belül akár személyesen is segítenek.
Miért hasznos?
- Csak tényleges eredmények után kell fizetnie.
- Előre kalkulálható eredmények és költségvetés.
- Több száz médiafelület, melyeket eddig nem használt.
- Olyan látogatók, akiket eddig nem ért el.
- Az értékesítési jutalék nem marketing költség.