Hirdetők

Az Affiliate.hu rendszerében szabadon regisztrálhat, lehet akár cégtulajdonos vagy magánszemély. A kampánycéljaihoz igazítva kiválaszthatja, hogy látogatók, regisztráltak vagy konkrét értékesítés után szeretne jutalékot, díjazást adni a médiatulajdonosoknak. Csatlakozzon a rendszerünkhöz és építsen fel több száz weboldalból álló hirdetési csatornát.

Ahhoz, hogy kampányai elérhetőek legyenek a médiatulajdonosok számára, regisztrálnia kell rendszerünkbe. Ez mindössze néhány percet vesz igénybe. Regisztrációját ügyfélszolgálatunk 24 órán belül ellenőrzi és létrehozzuk az Ön felhasználói fiókját.

Sikeres regisztráció után, elindíthatja első kampányát, feltöltheti a kreatívjait és szöveges hirdetéseit, meghatározhatja a jutalék típusát.

Az Affiliate.hu rendszerében Ön azért fizet, ami Önnek értékes: választhat, hogy átkattintásonként, regisztrált felhasználónként, vagy eladásonként kíván jutalékot fizetni a hirdetéseit megjelenítő médiafelületek tulajdonosainak. Az átutalások automatikusan történnek, így Önnek ahhoz, hogy kampányai fussanak, először fel kell töltenie egyenlegét.


Hasznos Tippek

  • Kreatívok

    A kampányhoz tartozó kreatívok lehetnek a klasszikus kép- és flashbannerek, szöveges hirdetések, dinamikus xml megoldások, linkek és eDM-ek egyaránt. Érdemes minél több típust alkalmazni.

  • Technikai információk:

    Regisztráció vagy értékesítés alapú kampányok esetén weboldalán mérőkódokat kell elhelyeznie, amennyiben szükséges, konzultáljon informatikusával vagy forduljon hozzánk bizalommal!

  • Statisztikák, dashboard

    A rendszer statisztikákkal, összefoglalókkal és levelekkel segíti Önt a hatékonyság növelésében.

  • Jutalékválasztás

    A rendszerben Ön határozza meg, hogy egy-egy eseményért mennyi pénzt szeretne fizetni. Érdemes olyan jutalékot megadni, mellyel kampánya vonzóvá válik akár több száz médiatulajdonosnak is.

  • Tanácsadók

    Bármilyen kérdése van, forduljon hozzánk bizalommal! Tanácsadóink az Ön igényeihez igazodva 24 órán belül akár személyesen is segítenek.

Miért hasznos?

  • Csak tényleges eredmények után kell fizetnie.
  • Előre kalkulálható eredmények és költségvetés.
  • Több száz médiafelület, melyeket eddig nem használt.
  • Olyan látogatók, akiket eddig nem ért el.
  • Az értékesítési jutalék nem marketing költség.